liga insurance

Ընկերության մասին

Էջը թարմացվել է 21/05/2024 18:50
Ներբեռնվող փաստաթղթեր

«ԼԻԳԱ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Հայաստանի խոշորագույն ապահովագրական ընկերությունն է, որը ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց տրամադրում է զանազան ապահովագրական ծառայություններ բազմաթիվ տեսակի ռիսկերից պաշտպանելու նպատակով:

Ընկերությունը հիմնադրվել է 2008 թվականին ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ անվանմամբ և գործում է Հայաստանի Հանրապետության Կենտրոնական բանկի կողմից 2008 թվականի մայիսի 20-ին տրված «Ոչ կյանքի ապահովագրություն» իրականացնելու ԱՊՈ թիվ 0009 լիցենզիայի հիման վրա: 2022 թվականի դեկտեմբերին Ընկերությունը վերանվանվել է «ԼԻԳԱ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» ապահովագրական փակ բաժնետիրական ընկերության։

ԼԻԳԱ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ Ընկերությունն ունի շուկայում ամենամեծ կանոնադրական կապիտալը՝ այն կազմում է 4,5 միլիարդ դրամ (10,8 միլիոն ԱՄՆ դոլար): Ընկերությունում աշխատում է ավելի քան 2100 մարդ, այդ թվում մոտ 1800 ապահովագրական գործակալներ: Նրանցից շատերը Հայաստանի ապահովագրական շուկայի լավագույն մասնագետներից են:

2011 թվականի դեկտեմբերին Ընկերությունն առաջինը Հայաստանի ապահովագրական շուկայում գործող ապահովագրական ընկերությունների ցանկում ստացավ ISO 9001:2008 ստանդարտին համապատասխանության վկայականը: Որպես սերտիֆիկացնող մարմին հանդես է եկել աշխարհահռչակ Moody International կազմակերպությունը: 2016 թվականից ընկերությունում գործել է նորագույն ISO 9001:2015 վկայականը, որը տրվել էր Բրիտանիայի Ստանդարտների Ինստիտուտի (BSI) կողմից: 2018 թվականից TUV ընկերության կողմից տրվել է նաև տեղեկատվության անվտանգության կառավարման համակարգի պահանջներին համապատասխանության ISO 27001:2013 վկայականը: Սերտիֆիկատները թարմացվել և հաստատվել են ընթացիկ տարվա ընթացքում։

Գործունեության առաջին երեք տարվա ընթացքում Ընկերությունը կարողացավ գրավել առաջատարի դիրքը և այդ ժամանակվանից վստահաբար առաջնորդում է շուկան: ԼԻԳԱ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերությունն ունի սպասարկման կետերի ամենալայն ցանցը և ներկայացված է ՀՀ բոլոր մարզերում, ունի հաճախորդների սպասարկման 23 գրասենյակ, այդ թվում 4 գրասենյակ Երևանում, և 18 մարզերում:

ԸՆկերությունում գործում է բազմաալիք կոնտակտ կենտրոն, որի աշխատակիցները շուրջօրյա ընդունում են հայտեր ապահովագրական պատահարների մասին, ինչպես նաև հաճախորդներին տրամադրում են հայտերի կարգավորման հարցերով տեղեկատվական աջակցություն:

2012 թվականի մայիսին սկսեց գործել անձնական ապահովագրության գծով հայտերի կարգավորման կենտրոնը, որտեղ ընկերության հաճախորդները կարող են կարգավորել հայտերը կապված առողջությանը պատճառած վնասների հետ, ինչպես նաև ստանալ ընկերության բարձրակարգ բժիշկ-փորձագետների խորհրդակցություն:

2020 թվականից հաճախորդների սպասարկման բոլոր գործառույթները՝ պայմանագրերի ձեռքբերումից և կառավարումից մինչև հայտերի կարգավորում, իրականացվում են առցանց եղանակով՝ ընկերության պաշտոնական կայքի, իսկ 2023 թվականից նաև LIGA Mobile բջջային հավելվածի միջոցով։

Կայքում 2013 թվականից գործում է առցանց խանութ, առկա է պայմանագրերի առցանց վճարման համակարգ, առցանց ծառայություններ էջում ներկայացված են բոլոր ինքնուրույն լրացվող դիմումները՝ պայմանագրի կնքման, դադարեցման, հատուցում ստանալու, բոնուս-մալուս դասի վերանայման և այլն։

Ներդրվել է նաև պատահարների առցանց սպասարկման համակարգ։
2024 թվականի հունիսից LIGA Mobile բջջային հավելվածում ներդրվել է ԱՊՊԱ պատահարների գրանցման համակարգ։
Առողջության ապահովագրության մասով հնարավոր է բացել բժիշկին այցելելու հայտ և լրացնել առողջության ապահովագրության գծով ծախսերի հատուցման դիմում։